Cinderbloom

2011-05-11
17:09:15

Nu börjas det förfan!

 

Nu börjas det, det måste börjas! Orkar inte gå runt och täcka mig själv i stora kläder så att man inte ska se att min mage guppar runt mer än mina bröst när jag går. Har gått upp så mycket på senaste också och det börjar kännas, så nu ska jag ner! Här är mina regler!

 

- Börja träna någon gång i veckan, inte varje dag men i alla fall mer än två.
- Äta mindre, mycket mindre. Jag småäter väldigt mycket, hädanefter blir det lunch & middag.
- Sallad istället för potatis, pasta osv. Och sen ska jag även skippa den där extra mackan.
- Dricka mycket vatten och te.
- Ta en frukt ifall jag känner mig mycket hungrig.

Det låter väl bra? Inte sådär överdrivet anorextiskt? Eller hur det nu stavas... Sen kan man ju basta mycket också, och allmänt bara ta hand om kroppen annars också. Tvätta ansiktet osv, ibland vill man ju känna sig vacker.

Så nu börjas det. På riktigt.. Men jag lovar ändå inget!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: