Cinderbloom

2011-05-04
20:38:26

Klaaaaar!


Nu har jag tagit den bilden som jag funderade på här för ganska länge sen, en bild där jag sminkar mitt ansikte helt och hållet helt galet och sedan redigerar så att man inte kan se att det är jag, och den är klar. Fast så bra som man tänkte sig blev den såklart inte, sätter upp den imorgon.. :)


Kom precis från bastun, rakade benen och tvättade ansiktet, gjorde en inbakad fläta och så får man väl hoppas på att man ser fin ut imorgon när Neo kommer och hämtar mig från skolan :) Ska sova hos honom nu resten av veckan eftersom jag är ledig på Fredag! :D


Ja... Vad ska man göra nu då? Har packat och allt är typ färdigt. Orkar inte spela Sims heller eller läsa nå bloggar mer idag, kanske ska man lägga sig i sängen och lösa sudoko?  - Nää... less på det också.


Vilken jobbig känsla att inte veta vad man ska göra :S


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: