Cinderbloom

2011-05-13
08:05:03

I väntan i skolan

 

Kom just till skolan, ska sitta här och vänta en timme, då ska vi få se en film på bio! I rymden finns inga känslor heter filmen, hoppas att den är bra :)

 

Det blev inte att fiska igår, Neo fastnade framför tv:n när Finland spelade hockey mot Tyskland, Finland vann 4-1, yey! :thumbsup: Själv så vart jag jävligt sugen på att dra och fiska igår så jag blev lite besviken, men vi ska fiska idag istället :) Ska säkert sova hemma hos honom denna helg också, plugga lite matte och sånt eftersom vi har nationella prov i matte nästa vecka. Fast idag ska jag inte plugga någonting, ska bara ta det lugnt och njuta av fiskeriet. Hoppas att vi får någon fisk :D

 

Vaknade klockan 3 i morse av att katten kom och peta mig i ansiktet... irriterande. Sen steg jag upp vid 6 helt i onödan för jag satt bara och hade inget att göra sen en timme före bussen gick. Händer rätt ofta att jag vaknar alldeles för tidigt, men bättre för tidigt än försent, hatar att stressa på morgonen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: