Cinderbloom

2011-05-17
15:10:30

Hos Neo
Sitter hemma hos Neo och tar det lugnt, har just varit ute på ärenden och sådär... Hans kompis är också här och chillar. Ja.. vad mer? Jag missade bussen på morgonen, fail.. Råkade somna om efter att jag stängt av väckarklockan, så vaknar man sådär klockan nio och fattar ingenting xD Nå, jag gjorde i alla fall några uppgifter hemma så det är väl helt lugnt att jag missade en skoldag, har ju varit hela året i skolan. :)

Egentligen borde jag typ tvätta en massa kläder idag, sitter nu också i mjukisbrallor för mina jeans är smutsiga, mina enda jeans. Det låter ju också helt skit, ett enda par jeans. Men alla mina jeans går sönder hela tiden... :(

 

Såhär ser de typ alltid ut efter ett tags användning.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: