Cinderbloom

2011-05-30
19:04:01

Home.
Sitter hemma och tar det lugnt, ska snart gå och basta. Tänkte ifall man kanske skulle prata med Neo ett här över msn men han verkar inte svara så det kankse inte blir av.

Är skittrött... Känns som att jag inte riktigt har fått vila ut mig ihelg, men jag har ju inte gjort så jätte mycket där på lägret heller?

Har ont i benen också, tänkte tidigare ifall man skulle ha farit ut o springa men jag orkar inte idag, ska bara basta och ta det lugnt! :)
Drickat till Onsdag tänkte jag också fixa idag, men konstigt nog var alla någonstans eller upptagna, så jag får försöka fixa det imorgon istället. Men det ordnar nog sig, hoppas jag. Är ändå rätt så taggad på att åka iväg med klassen, tälta och bara ta det lugnt. Känner ju ingen i klassen sådär värst bra så det ska bli kul att lära känna dem utanför skolan.

Varför kan inte idiot Neo svara redan? Saknar honom ju :(


Kommentar:
#1: m

Tagga tältning!

2011-05-30 @ 19:59:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: