Cinderbloom

2011-05-22
20:23:33

Hej o Hå!
Idag är jag lite ledsen, lite deppig :( För att imorgon så åker min älskling Neo iväg och jobbar typ 90 mil ifrån mig, och jag vet inte när jag kommer att få se honom igen.
Han ska skjutsa mig till skolan på morgonen före han börjar köra ditåt, så får jag säga hejdå till honom på skolgården, och jag kommer säkert börja gråta och alla kommer se mig och undra vad fan det är för fel på mig, men vad gör det? Det är ju ingen annans beskymmer än mitt och Neos.

Fast man börjar egentligen bli lite van med det här, ända sedan vi blev tillsammans så har han alltid åkt långt bort och jobbat, ibland har han varit borta i tre månader i sträck, och det enda vi har haft som kontakt är telefon och msn. Nu kommer vi inte ens kunna prata i telefon för att han ska jobba i Norge, och det blir ju onödigt dyrt att hålla på och ringa 4-timmars telefonsamtal.

Aja, jag är i alla fall glad att han nu har varit hemma i ungefär ett halvår och vi har kunnat vara som ett normalt par.



Usch, vad jag kommer att sakna honom..

Kommentarer:
#1: M

använd skype så kan ni prata där med både bild och ljud :))

2011-05-22 @ 20:36:36
#2: Cinderbloom

Jo, det får vi väl göra :D Bara det att jag vet inte om dom kommer ha nät där och när de får det osv... ;P Men det löser sig säkert.

2011-05-23 @ 12:36:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: