Cinderbloom

2011-05-23
13:46:05

Hårfunderingar

 

Onsdag ska jag till frissan och klippa mig, tänkte passa på att kanske lägga in ljusa slingor, någonting i stil med det på bilden? Har sådär ljusbrunt hår typ, mitt naturliga hår, har låtit det växa ut nu i flera månader fast det är fortfarande lite mörkt. Så ljusa slingor borde väl göra susen? Plus att det är så snyggt med lite ljusare hår till sommaren :D Tänkte kanske att man sen skulle färga mörkare igen till hösten om jag blir less.

 

Men jag vet inte hur jag ska klippa mig, kankse bara det samma vanliga, lite sne-pannlugg och uppklippt. Tror inte att jag är så sugen på någon stor förändring just nu, fast det är väl inte en så himla stor förändring att klippa sig?

Jag testade ju pannlugg ett tag och det var ju rätt så snyggt, men då hade jag mörkt hår och jag tror inte att det skulle passa bra att ha pannlugg nu, speciellt inte när jag snart ska ta konfan och ha på mig en såndär vit kappa, då ser man ju enormt stor ut.

 

Kanske kan man fråga frisören att klippa mig så att mitt ansikte ser smalare ut? ;D Går det?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: