Cinderbloom

2011-05-06
12:02:02

Goooood morgon! :D
Nu har jag sovit över tolv timmar! Somnade någongång vid tio igår tror jag och nu är klockan snart tolv, så fjorton timmar har jag sovit, herregud... xD Fast jag har vaknat lite imellanåt när Neo har försökt sova, han kunde inte somna föränn någångång nu på morgonen så han ska ännu sova ett tag, stackarn, hans dygnsrytm är helt åt helvete.

Nå, hoppas han får nog med sömn så att han blir pigg och orkar göra en massa grejs idag! :) Vi tänkte kanske åka inlines, gå och basta och sen se på Ishockey, det låter väl ganska king? Om man nu hinner, matchen börjar redan klockan fem. Haha, värsta jag också har blivit inne i Ishockey nu :D

Jag drömde att jag var på min gamla skola, men med min nya klass. Jag körde till skolan i en röd vespa, vet inte varifrån jag fått den men det var första gången jag körde en sån. När jag parkerade den i skolan så kunde jag inte hitta nyckeln på vespan, jag var ju tvungen att låsa den så jag frågade en gammal klasskompis och han sa typ "ofta du inte vet var nyckeln sitter på en vespa?". Sen skulle jag gå in och jag hade hittat en annan klasskompis uppsats och jag tänkte lämna in den till läraren, han hade skrivit typ en sida mer än mig och bättre så jag kände mig värsta kass.
Sen sjöng vi "Ja må hon leva" till våran gamla lärare som såg värsta sliten ut.

 

Jag har aldrig tyckt om vespor, tycker att de ser så himla tråkiga ut. Och att köra den ser tråkigt ut, man sitter ju bara där som om man skulle sitta på en stol, nej jag tycker om att känna att man verkligen kör en moppe! Att när man svänger i kurvorna så är man ett med vägen och känner sig lite smårädd när huvudet kommer så nära vägen.

 

Därför kör jag en sånhär :D :

 

 

Egentligen "kör" jag inte med den sådär mycket för jag har inget moppekort, men jag brukar åka runt med den i byn för skojs skull. Och det är brorsans gamla så det är inte riktigt min heller... Haha, men den är i alla fall rolig att köra med :) Skulle jag ha massvis med pengar sen när jag blir äldre tror jag nog att jag skulle köpa en riktig motorcykel :D Fast om jag nu skulle köra runt med den så skulle jag nog dö inom en vecka.

 

Det kanske ni inte visste, att jag vart värsta moppe bruden? ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: