Cinderbloom

2011-05-07
19:23:52

Godis, 7up och film!

 

Sitter i soffan hemma hos Neo och tittar på film, som just fortsätter nu när jag ska börja blogga, typiskt.

Aja, får väl missa lite.

 

Filmen heter Swept Away och har Madonna i huvudrollen, wtf? Visste inte att hon var med i filmer, fast det är ju många kändisar som inte ens kan skådesspela som är med i filmen, men nog gör hon ett bra jobb fast hon inte är skådesspelerska, eller är hon? Jag vet inte så mycket om Madonna om jag ska vara ärlig, tror nog att hennes musik är lite för gammal för mig, eller..?

 

Neo spelar idag igen, han har vissa dagar i veckan då han spelar drygt fem timmar på kvällen, och idag blev en av dem. Då spelar han med typ tio andra samtidigt, så man förstår väl. Det är ju roligt att spela :)

 

Nåja, nu ska jag fortsätta glo på denna lite småläskiga film :D

 

Bloggar säkert mer senare ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: