Cinderbloom

2011-05-23
16:03:25

Blääää
Känner mig fortfarande lika sjuk, ont i halsen och näsan rinner, jobbigt. Har bara surfat bloggar nu typ flera timmar, skitkul... Sen gjorde jag en massa onödiga love quiz, typ "Is he in love with you" test, haha... väldigt nödvändiga, eller hur..?

Blev skitsugen på typ chips eller hamburgare, chili cheese.... Kanske kan man fråga morsan ifall hon vill dra hem kina mat, stark mat så att man får ut skitet från näsan. Det är ju bra att äta stark mat när man är förskyld. Inte för att jag tror att hon verkligen skulle köpa hem kinamat bara för att jag vill det men det skadar ju inte att skicka ett sms och fråga....
Speaking of sms; mina pengar på mobilen är typ slut och jag har inte råd att ladda den denna månad, och månaden har ju typ just börjat? Eller ja, halva månaden har ju gått.

Varför är skräpmat så jävla berondeframkallande? Sitter bara och fantiserar om en massa skräpmat nu... Helt sjukt, fetma-varning? Fast idag är jag deppig så man kanske kan förlåta mitt skräpmatssug idag.

Såg en gammal bild på Kissie i Micahs blogg, alltså hon Micah, 15 år och morsa. Inte visste jag att hon hade sett sådär bra ut! Herregud vad fin hon var förut. Det är ju helt hemskt hur operationer kan förstöra en människa sådär, och allt detta jävla tjat om att man ska vara så himla smal och vacker och skit. Ingen människa mår ju bra av det, så varför kan inte folk bara vara nöjda som de är? Och varför ska det finnas en massa produkter som gör att man ser bättre ut, de bara förstör. Plus att det är onödigt dyrt, hellre lägger man ner pengar på saker som är viktiga och bra för en själv, som t.ex resor, hobby grejer och så än att köpa fem kilo puder, ersätta fettmängden i kroppen med plast eller färga bort håret. Nog för att alla dessa grejer som smink, kläder och sådant gör så att människor mår bra för att man får ett bättre självförtroende, för att man ser fin ut, men vem fan bestämmer det där "fina"?

Åhh, jag blir så frusterad och irriterad och... saboterad! ...? xD



Är ju helt sjuk hur mycket folk anstränger sig för att se "snygga" ut, medan de egentligen bara förstör sitt naturligt fina utseende.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: