Cinderbloom

2011-05-19
21:46:17

Alltså nja...

 

Inte var väl den nya Pirates of the Caribbean filmen så bra som jag trodde att den skulle vara! Trodde att den skulle vara bättre, nog för att inte var den väl dålig heller, den var bra! :) Men det som jag diggade var 3D:n, har inte sett en film på bio med 3D på flera hundrans år, satt helt inne haha :D Diggade hur undertexten svävade, och när saker flög i ansiktet på en och man ryggade undan. Man kunde ju nästan röra Johnny Depp!

Och sen var det väl gulligt att man var på bio med Neo såklart :love:

 

Morsan kom aldrig med pengarna, hon hade glömt mobilen hemma, var och tränade och tänkte att jag hade kunnat komma dit, jag tänkte ju åka dit och hämta pengarna för jag antog att hon var där men Neo sa att han kunde betala istället. Så det gick väl bra, får bjuda honom med morsans pengar på något annat någon annan gång då.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: