Cinderbloom

2011-05-09
20:04:45

Ajjjjj helvete!
Har svinont i benen, har nå skitdåliga skor gör hur ont som helst bara man står på fötterna nu. Men inte hade jag nyss ont i benen, hade bara ont i hälarna... weird. :(



Har gått runt hela dagen idag på köpcentret och shoppat kläder med mamma! Jag har köpt en klänning och en kofta till min konfirmation som jag tar en aning sent, och sen köpte jag ett par skor, en handväska, ett armband och en BH med matchande trosor för en gångs skull. Är ju skitkul om man ska se lite sexig ut för pojkvännen och så kommer man där med sin svarta BH och typ blårandiga trosor. xD

Nu är det bara att vänta in sommaren så får man börja använda skorna osv.. :) Längtar faktiskt lite till min konfirmation nu så att man får ta på sig klänningen :D

På idrotten idag så tog jag min livs första lyra i brännboll, yeeaah! :thumbup:

Orkar nog inte skriva så mycket mer, ska gå och lägga mig i sängen och deppa för att det värker i benen :(

Hejdå! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: