Cinderbloom

2011-03-19
23:07:38

Visste ni?
Visste ni att....
min vänstra halva av min vänstra hand har somnat?



Nämen jag har tråkigt. Läste igenom min blogg och märkte att jag skriver väldigt mycket om Neo. Själv tycker jag nästan att det är lite jobbigt att läsa en blogg där de bara skriver om deras partner, men o andra sidan så läser man ju en blogg för att läsa om någons liv, så varför inte samtidigt få läsa om partnerns liv? Deras liv är ju hur som helst nästan som ett liv tillsammans.

Snart vill jag gå och sova, har varit väldigt trött på kvällarna på den senaste tiden, men det är väl bara bra. Har inte orkat fara ut och festa eller sitta uppe sent och se film heller. Känns som om man håller på att bli gammal, men gammal kan man väl inte vara när man bara är femton år?
Kanske tror jag bara att jag är äldre och mognare än vad jag egentligen är, vad vet jag? :)

Bara för att ha någonting att skriva om så kan jag skriva att under natten så drömde jag att Neo körde bil jättesnabbt och jag satt med i bilen. Jag skrek till honom att han skulle sakta ner osv men han sket i det och fortsatte köra som en galning. Det slutade med att jag flög ut genom bildörren och jag vaknade i fullständig panik och små tårar i ögonen.
Det är faktiskt ofta jag har sånahär drömmar, att jag vaknar i panik och ibland t.o.m gråtandes. Drömmarna handlar oftast då om att någon jagar mig och att jag ska dö osv. Jag läste på nätet en gång att om man drömmer om att man ska dö så betyder det att det sker en förändring i ens liv, att man börjar på ett nytt kapitel så att säga. Men jag vet inte, kanske har drömmar betydelser och kanske inte.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: