Cinderbloom

2011-03-18
14:13:06

Uttråkad

 

Just nu har jag väldigt tråkigt... Neo håller på med någon ny dataskärm som han har fått låna av en kompis, och jag har säkert läst alla bloggar som finns. Känner mig så deppig att inte jag också har råd att köpa massa fina kläder och sminka mig fint varje dag osv. Men, jag måste väl vara glad över att jag lever i alla fall. :)

Om jag skulle ha mycket pengar skulle jag absolut köpa kläder, skor, klänningar!! Skulle köpa en egen dressroom och bara fylla det med kläder. Sen kläderna som jag slutligen inte använder mer osv kan jag skänka bort till röda korset eller något liknande. Onödigt att ha kläder som man inte använder. Resa skulle jag också såklart, med älsklingen.

Är lite festsugen denna fina Fredag, men jag har inte fått mina pengar ännu den här månaden så börsen är tom! Dessutom är min mage helt ur spår...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: