Cinderbloom

2011-03-26
22:15:01

Ush
Ush, vad tråkigt jag har. Finns ingenting på tv, och jag somnar bara ändå när jag tittar på någonting. Neo bara spelar något jävla skitspel som är helt onödigt... Vill ju umgås, titta på någon film eller nåt. Men nääääää, hans jävla spel som har den sämsta grafiken i världen är så jävla viktigt. Testade spelet själv, herregud....
Igår så var jag ute och festade med två kompisar, jag drack lite väl mycket lite väl snabbt så det blev inte så sent för mig. Men nog hann jag skämma ut mig en hel del ändå så nu har jag bara världens ångest. Förstår inte hur det alltid kan bli så, varför är man så himla dum i huvudet? Neo kom och hämtade mig och så fick jag spy, kommer inte ihåg så mycket mer.


 

Ska nog gå och gnälla lite mer på Neo, har jag tur så skiter han i spelhelvetet...


Kommentarer:
#1: biggest fan

aaww, du har också fått vara bästis med toalettstolen? :(

2011-03-27 @ 14:28:06
#2: Cinderbloom

Aa :(

2011-03-27 @ 19:57:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: