Cinderbloom

2011-03-24
09:39:58

Tråkar
Sitter på svenska lektion och tråkar, vi ska skriva en novell som jag redan har skrivit så det är väl bara att surfa på nätet då?
Jag skrev om en tjej som gick runt på stan en natt, sen såg hon sigsjälv hoppa ner från en balkong och dö. Sådär jättekul story men det var det.
Idag funderar jag på att fara hem till en kompis som jag inte for till igår, fick lite dåligt samvete att jag inte for dit men det blev ju som det blev. Hoppas jag kan gottgöra det idag i så fall. Sen vart jag ju sugen på Harry Potter, det som suger när man ser mycket film är att man äter mycket chips, popcorn osv. Man måste ju alltid ha något att äta om man ser på film, annars har man inte den där riktiga "se-på-film-känslan", om ni förstår vad jag menar.
Idag kanske vi har sådär två timmars lunch, jättekul... Suger när man alltid ska ha så mycket håltimmar, inte orkar man ju sitta i skolan och mögla hela dagen heller. Fast i och för sig ifall jag skulle vara riktigt duktig skulle jag sitta och räkna matte på håltimmarna, men så duktig är väl nästan ingen..?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: