Cinderbloom

2011-03-28
14:57:59

Neo!
Sitter hemma hos Neo, har just duschat och uppdaterat mig lite om världen. Gissa vad han gör? Han tittar på en skitdålig film om det skitdåliga spelet som han har spelat skitlänge... <.> Aa...

Idag gick skoldagen jävligt snabbt, började med att jag missade bussen och pappa fick hämta mig till skolan från jobbet, träffade lite kompisar, spelade det jag har på min gitarrlåt för min gitarrlärare och det gick hur bra som helst. Till sist hade vi dans på idrotten, bugg fick vi dansa. Det var ganska lätt ändå, men jag har svårt för att hålla takten..

Nu ska jag väl ta och umgås med jäveln, som fortfarande tittar på sina skitfilmer...

 

Vilken gullig bild jag hittade :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: