Cinderbloom

2011-03-21
21:26:52

Mysco

 

Har en helt mysco-feeling... Lyssnar på helt konstig musik och ba tänker. Känner mig inspererad, och fick plötsligt viljan att göra en massa grejer.

Sitter och gräver på min spotify lista, tittar ifall jag hittar några nya låtar som jag kan lyssna på. Är så himla less på alla gamla låtar som man hört tusen gånger om. Ibland behöver man något nytt! Satt och funderade här tidigare på om jag borde ta den där profilbilden som jag har skrivit om. Att jag skulle sminka mig på något coolt sätt och ta bilder och sen göra om dem så att man inte ser vem jag är! Men sen kom jag på att jag inte skulle orka tvätta bort det efteråt... Månne när man ska orka göra det då.

Såg ni föresten att det var "supermåne" för någon dag sen?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12752912.ab

Läs på länken, själv märkte jag ingenting!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: