Cinderbloom

2011-03-18
16:54:00

Jag blir TOKIG!
Neo kan inte sluta bita på sina naglar! Han kan inte! Han biter hela tiden, när vi tittar på film, när vi tittar på tv, när han kör bil! Snart sitter han väl uppe hela nätterna också i något mörkt hörn och biter på sina naglar, och jag får stå ut med det där superäckliga ljudet!



Anyhow... Sitter och halvglor på Simpsons, fast jag har det så himla svårt att sitta still och koncentrera mig på något, så jag halvlyssnar på Simpsons och bloggar samtidigt, yey!
Jag biter aldrig på naglarna, bara om jag inte har en nagelfil med mig, vilket jag oftast alltid har. Det är något jag hatar, fula naglar... Det är väl någon såndär psykisk grej jag har. Okej, själv har jag väl inte heller världens snyggaste naglar :)

Kommentarer:
#1: Beundrare

aaawh, har du lite tråkigt? Du har iaf uppdaterat din blogg mke och det är braa! :D

2011-03-18 @ 17:17:24
#2: Cinderbloom

Haha, aa lite tråkigt har jag :D faktiskt... :(

2011-03-18 @ 17:30:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: