Cinderbloom

2011-03-28
18:42:00

Irriterad!
Det var någonting som jag skulle göra men nu minns jag då inte alls vad det var, typiskt!!! Det var någonting om bloggen tror jag, något roligt inlägg som jag kom på att jag skulle skriva. Vad jobbigt när man inte kommer ihåg saker och ting...

Nå, jag skriver om något annat som jag ligger och funderar på då!

Ni vet ju alla att det här är en anonym blogg, antagligen. Så då ska jag ju kunna skriva om vad som helst som ploppar upp i min hjärna och plaskar ner på tangentbordet. Men nu är det så, att min blogg inte är så himla anonym någonmer. Neo vet om den, och även några klasskompisar, så det känns ju sådär lite njaaa, man ids som inte skriva om vad som helst.
Men vet du vad? Det skiter jag i! Jag ska skriva om vadfan som helst ändå och de som läser det får tåla det, eller hur? För jag är ju anonym, ingen ska veta vem jag är.
Jag är ju så himla dålig på att hålla hemligheter... Är så nära på att säga vad jag gör i skolan till Neo också hela tiden när jag är med honom. Helt knäppt.

Aja, nu ska jag nog gå och pissa och röka min sista cigarett, sen slutar jag! För ett tag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: