Cinderbloom

2011-03-21
22:19:14

Inatt!

 

Inatt ska denna sötis få sova med mig istället för Neo, hoppas att inte han blir svartsjuk, hihi!

Kisse heter denna man, han är rätt så rar men på morgonen är han en riktig plåga! Får han inte sin frukost senast klockan 7 (han brukar påminna mig om den redan vid 5) så blir han arg! Det brukar börja med några gulliga jamningar och en mjuk tass som försiktigt nuddar kinden, sedan blir det mer jamande som ger dig en huvudvärk och snart så känner du klor på kinden. Om inte det hjälper dricker han vatten från mitt vattenglas, knuffar ner saker på golvet från borden, bland annat mobil, smycken osv. Några gånger händer det att han välter vattenglaset också, fast det tror jag att är mest en olyckshändelse.

Hmm... Du tror inte Kisse blir sur nu när jag lägger ut honom på min "anonyma" blogg... Men vem vet, tänk så är det Kisse som skriver just nu?

Moahahahaha....

 

Kisse är söt,

Han lägger allt för ofta sin näsa i blöt.

Han väcker mig när ingen annan kan,

men ibland i väggen flyger han...

 

(Brukar inte smälla iväg honom på väggen, men knuffar honom bort från sängen)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: