Cinderbloom

2011-03-20
18:07:58

Hemma!

 

Kom just hem från Neo, vi såg Harry Potter och fången från Azkaban, den tredje Harry Potter filmen. Tyckte den var hyffsat bra, gjort på ett lite coolt sätt.

Skönt att vara hemma, få sitta i sängen med massa täcken, halvglo på tv och surfa, lyssna på vilken musik man vill.. Nog för att jag gör samma sak hemma hos Neo men det känns ändå annolunda när man är ensam. Fast jag saknar honom redan :)

Imorgon slutar jag skolan redan vid lunch, så ska kanske fara förbi någon kompis i nån timme, får se imorgon. Får vara utan smink imorgon också i skolan, glömde sminket hemma hos Neo, spännande! Fast det är himla skönt att vara omsinkad, jag bryr mig inte egentligen om man har smink eller inte men det är så kul att göra sig fin och ha lite olika kläder på sig osv, ni veeeeet.... :D

Nu ska jag titta ifall jag hittar några nya designgrejer som man kan göra på bloggen :D

http://www.designadinblogg.se/


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: