Cinderbloom

2011-03-28
21:42:57

Hemma!
Nu är jag hemma! Har just ätit lite mat och lite tårta som blev över från syrrans unges kalas. Snart ska jag gå och lägga mig i sängen och lösa sudoku! Jag är helt besatt av det, håller på ända tills ögonen börjar stängas.
Förut brukade jag alltid läsa före jag skulle sova, men böckerna jag läste var så spännande så jag kunde inte sluta, så somnade jag med boken i händerna som sen faller ner på golvet och sidorna är helt huller om buller...
Fattar inte hur jag inte kan vakna av dunset som låter när de slår i golvet...

Imorgon börjar jag klockan nio, så jag får en timmes sovmorgon och hinner kanske gå och duscha om jag är morgonpigg! Annars sover jag till fem i nio och går och bastar på kvällen sen, härligt!

Får väl se om man egentligen somnar idag då, sov en, två timmar hos Neo. Han var så varm och härlig och snarkade sådär gulligt tyst. :)
Men nu ska jag gå och gräva mig ner i högen av täcken!
God natt!

 

En sånhär säng skulle man ha!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: