Cinderbloom

2011-03-21
21:57:04

Hemlisar...........
Hihi, jag är på lite hemlishumör! Undra hur mycket man vågar avslöja? :D
Jag hade min första fylla när jag var 12 år... då råkade jag sätta mig i hundskit, däckade inne i en kartongcontainer samt råkade tappa sönder en full ölflaska hemma på en bekants toalett, det var första gången jag var där...
Jag har varit lite av en pyroman och nästan åkt fast för vandalisering... Inget jätte stort dock.
Jag har en gång blivit jagad av polisen, och nästan av polishundar, men jag sprang tillbaka till poliserna direkt dom sa att de skulle sätta hundarna efter oss eftersom jag är rädd för hundar.
Mer vågar jag nog inte säga, ni blir ju rädda för mig ;) Men egentligen är det där typ det värsta jag gjort, har inte gjort några extrema grejer faktiskt. Och min galna period är över, tack o lov! Medans jag var i min galna period gick det en massa rykten om att jag knarkade och massa sånt.. bullshit. Tänka sig att rykten som är grundade på lögner skapas så snabbt.
Men nog om det, det som har hänt har hänt!

Vill ni höra ett skämt?

Det var en gång en älg som tvättade sig, och plötsligt blev han ren!

 

Usha, nu måste jag smyga i det tysta, tomma, mörka huset till toaletten... Läskigt!!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: