Cinderbloom

2011-03-15
16:26:43

Hej, hej, hallå !
Nu har jag äntligen startat en blogg (igen). Har tänkt på det länge men har inte riktigt orkat, men sen tänkte jag, och tänkte lite mer och sen tänkte jag "Äh, vadfan" och så gjorde jag en blogg! För er som undrar... om nu någon verkligen undrar, så kommer namnet "cinderbloom" från World of Warcraft, jaa jag vet jag är en ruggigt nörd, men min pojkvän spelar och jag är lite som en wowfru och är tyvär lite fast i spelet själv också.
Förutom en wownörd så är jag en 15-årig tjej som bor ute i skogen, nånstans... i sjumilaskogen, kanske?
Min blogg kommer att vara anonym eftersom jag vill kunna skriva om lite vad som helst utan att alla ska veta vem jag är.
Min favoritfärg är röd, jag tycker att melodifestivals vinnaren år 2011 sög! ;D
Jaja, det får räcka för nu, jag måste ju vara lite mystisk ;)

//Cinderbloom-plockaren

(Cinderbloom är en blomma som man kan plocka på wow, se bilden nedan)



x)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: