Cinderbloom

2011-03-23
10:25:30

Heeeej!
Mitt största fan ville att jag skulle uppdatera min blogg så då gör jag väl det! Haahaaaaaaaaaa...
Jag har lust att göra hål i örat! Men jag vågar inte gå till min lärare och fråga efter en nål för att hon skulle nog tro att jag är galen.. Och jag tror inte att hon skulle gå med på det ifall hon visste vad nålen var till för...

"If I could write you a song...!!!" Cooler than me, allalalaaa!

Nu har vi diggat den låten i skolan gud vet hur länge! Hehu!
Jag har faktiskt jätte tråkigt, vad ska man göra åt det? Kanske lägga upp någon ful bild?

 

Undra om hon tycker om Sagan om Ringen? Hon kanske är skådesspelaren till Gollum? Hmm....


Kommentarer:
#1: huge fan

tack, du kan läsa min blogg ;)

2011-03-23 @ 10:28:35
#2: Cinderbloom

Aa, det ska jag!

2011-03-23 @ 10:29:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: