Cinderbloom

2011-03-18
08:47:03

God Morgon!
Idag har jag vaknat alldeles för tidigt igen, kunde inte sova. Så det blev att spendera morgonen med att leka med katterna igen ;D Just nu sitter jag och väntar på att lektionen ska börja, om 15 minuter ungefär. Har bara tre lektioner idag sen får jag åka iväg nånstans :D Får se vad man ska hitta på idag, kanske hälsa på någon kompis? Har inte hängt med kompisar på jättelänge känns det som, mest träffas vi bara på fester som vi råkar gå på. Ajustja, vi kanske bara har två lektioner idag, och sen får vi sluta efter lunch :D Gött!
Vilken härlig dag det är idag, solen skiner, jag är inte mer än normalt morgontrött och skoldagen är kort, plus att det är fredag! Härligt! =) Skulle vara en perfekt dag för att grilla eller fara ut på isen, men så lat som jag är så går det inte. Jag var i alla fall och tränade igår, och det var hemskt! Hade ätit så mycket laktris just före så jag bara pruttade till varje övning där man var tvungen att spänna kroppen. Men nog var det roligt ändå att göra någonting för ombytes skull :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: