Cinderbloom

2011-03-24
08:11:45

God morgon!
"God morgon, god morgon! Upp och hoppa vi ska shoppa!"

Nä, det ska jag inte alls det men jag önskar att jag skulle. Sitter i engelska klassrummet och väntar på att vi ska börja. Igår orkade jag inte uppdatera så mycket för jag var jättetrött och somnade på soffan hemma hos Neo.
Idag vaknade jag en kvart före väckarklockan ringde, jag drömde en massa konstigt om att jag var någon figur i något spel och sprang runt och var jagad. Sen var det massa Harry Potter skit med också, men det är ju inte så konstigt? Har sett typ fem stycken på några dagar, undra om jag kan tvinga Neo att se den sjätte med mig. Det borde finnas åtta nu, tror att den sista suger.
Nu ska jag börja läsa mina sidor som jag bara måste, får typ värsta traumat ifall jag inte gör det... Hörs!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: