Cinderbloom

2011-03-18
20:50:20

Gääää.. HICK!... ääsp....
Jag är trött, och har hicka, och tittar fortfarande på Vampire Diaries, det var ganska bra ändå fast jag inte förstå alls vad som händer mer, tydligen är alla vampyrer och varuvlar. Fan vad hicka är jobbigt, det brukar alltid gå över för mig när jag håller andan men det känns som om jag inte ens skulle orka hålla andan just nu.
Neo ville gå ut idag och träffa folk, men nä... mjukisbyxorna är på och täcket värmer mig på soffan! Vill egentligen bara gå och sova, men vi ska kanske se första Harry Potter ikväll, vi tänkte se allihopa nu så småning om eftersom varken jag eller han har sett alla. Jag tror i alla fall att den första är bäst.
Nu fortsätter Vampire Diaries, kommer nog somna här på soffan snart.
God natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: