Cinderbloom

2011-03-21
16:19:54

Blä
Jag har en jättejobbig finne på hakan, den gör ont och är helt äcklig... :( Mina finnar har minskat jättemycket nu när jag har börjat tvätta ansiktet med massa ansiktsvatten osv, börjat äta p-piller samt minskat på rökningen. På ryggen har jag nästan inte alls finnar och det har minskat mycket på ansiktet också, skönt! :)
Sitter annars bara och deppar just nu, det är en liten deppdag idag tror jag. Fast såna dagar är rätt sköna ändå, lyssna på lugn musik och bara gnälla ett tag. Neo spelar fortfarande så Harry Potter har jag inte fått börja se än! :(
Och jag har fortfarande inte varit och bajsat, kanske borde jag göra det nu när jag har så jävla tråkigt? Dumma jag...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: