Cinderbloom

2011-03-21
20:10:34

Äsch!

Jag ger upp! Jag kan varken sjunga eller spela gitarr, visst är det kul nångång ibland och ett tag tyckte jag faktiskt att jag var bra men äh... För att verkligen lyckas med det man gör så måste man ha en viss talang, och den har inte jag... Så jag ger upp. Men nog önskar jag verkligen att jag skulle vara bra på att sjunga, ni vet sådär ruskigt bra! Så att när man sjunger så bara reser sig alla hår på världens alla människors armar.  Åh... det skulle vara så härligt! Men, men... En annan sak jag verkligen skulle vela är bra på att skriva. Visst kan jag skriva någolunda bra. Min lärare blev en gång verkligen imponerad på en uppsats jag skrev i åttan tror jag, hon ville att jag skulle skicka in den till en känd författare här om kring, det gjorde jag och han diggade den. Fast å andra sidan kunde han väl inte skriva tillbaka att den var helt skit heller?  Ååååh jag vill kunna skriva och spela och sjunga och måla! Ha massa kreavitet och talang osv. Jag kan spela gitarr helt okej, rita helt okej, sjunga njaaa och skriva helt okej... Men jag blir aldrig bättre än okej på någonting... Men det beror nog mest på att jag ger upp för lätt med allting....

Musik är så härligt, sitter på sängen och bara drömmer mig bort. Jag vill resa! På onsdag ska jag resa till en grannstad 30 min härifrån i alla fall. Till ett sjukhus.. Sådär skitkul :D Men resan är lite som en hemlis, så shh! Väntar på att mor min ska skriva en lapp till min lärare att jag ska ta ledigt. Min lärare är nämligen så himla nogrann att jag måste ha en lapp från min målsman om jag ska till tandläkaren eftersom jag är mindeårig... >.<

Det här är typ hon...

 

Anyhow... Jag och Neo började se den fjärde Harry Potter filmen idag, men vi hann inte se mer än drygt hälften för sen kom mamma och pappa och hämtade mig, och dom såg typ ut såhär:

Haha vilken rolig bild. Nä dom var inte sura men dom kunde inte hämta mig senare så de hämtade mig då. :)

Min mamma och pappa är faktiskt bäst! (:

Jag vill göra något spännande! Något action, typ biljakt och skottlossning! Eller typ dra med Neo till någon Bed & Breakfast och bara vara själva en dag någonstans helt random. Roligt!!

Sen vill jag hitta något nytt band att lyssna på, hittade nyss ett band som heter Ben's Brother, det var en tjej i skolan som sjöng en av deras låtar och det lät så himla fint så jag tänkte testa själv men det lät mer som en kråka som satt något i halsen... Men de hade några andra bra låtar också som jag sitter och diggar.

 

Vad mycket jag skriver.. Måste ju ha något att skriva om till nästa inlägg!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: