Cinderbloom

2011-06-11
16:38:21

Vad fan?

 

Var nyss ute och tänkte sola ett tag till men det var helt fullt med mygg så jag orkade inte ens ligga kvar där längre än fem minuter? Inte borde det redan vara så himla mycket mygg, det är ju något konstigt på gång här!

 

Har just målat mina naglar med ett nagellack från isadora, den verkar inte vara så himla bra men färgen är snygg, en sorts rosa-lila, ljus. Målade naglarna i samma färg igår ute i solen men färgen försvann från naglarna typ direkt. Spelar det någon roll om man målar naglarna i värme och sol eller är det ett dåligt nagellack?

 

Sitter och väntar i rummet på att morsan ska komma hem, hon har just slutat men hon cyklar så det tar väl ett tag till, vi ska ju åka och baada! Hoppas att det är lika varmt som igår, men igår hade jag också druckit någon öl så jag var väl mindre känslig då. Men det far hyfsat skönt att bada igår, badade ganska länge också.

 

Kikade på Jackies blogg idag, hon som var med i Paradise Hotel säsongen som jag tittade på för ett tag sen. Jag kände knappt igen henne? Hon har förstorat läpparna och gjort något med ansiktet, så hon såg helt different ut. Men att jag tyckte att hon såg anolunda ut kan ju också bero på att jag aldrig sett henne på vanliga bilder utan bara på en dålig-kvalitéts kamera på ett varmt hotell i mexico.

 

 

Om jag någonsin har råd i framtiden ska jag definitivt flytta bort under vintern och bo i ett sådant här hus! Tänk vad mysigt man skulle ha det! :D Uppfostra ungarna också utomlands innan de kommer i skolåldern.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: