Cinderbloom

2011-06-08
22:40:10

Trött men pigg
Sitter här och känner mig helt snurrig i bollen för jag är lite trööött.. Men jag har absolut ingen lust att sova än, är typ sugen på att fara ut och cykla eller något, men det är så jäkla mycket mygg ute nu så man dör ju bara man går utanför dörren.

Blaaaaah!!!!!!!

Kunde inte ladda upp en bild fyfan vad irri och otaggad man blir på att blogga då! :D Tänkte lägga ut en bild på säsong 1 paradise hotel, eftersom jag har tittat klart den säsongen nu. Har aldrig brukat titta på Paradise Hotel förr men nu blev man sugen på att göra det, har väl inte så mycket annat att göra precis. Den som jag hejjade på direkt från början vann hela skiten, HAHAAAAA!! Det brukar fan aldrig hända förut. Alltid om jag börjar digga någon i något tävlings-program eller något liknande så åker den personen ut direkt... Så det var faktiskt lite suprising.

Neo spelar fortfarande, alltså han spelar inte för att han vill utan för att han måååste... Idiot. Nej, men dom har kommit överens om i deras "lag" (guilde) på WOW att vilka dagar de ska spela tillsammans osv, och det är ju lite svårt att få 10 personer att spela samma tid samma dag så då är det ju bra att Neo spelar de dagarna.. Det tycker jag är helt acceptabelt! För han skulle ju inte spela annars, i alla fall inte nu när jag är på msn, tror jag. Det tycker jag inte att han borde i alla fall :D

Föreeesten, förutom att det är min födelsedag imorgon så är det också... den dagen jag och Neo har varit tillsammans i ett år och fem månader. Inte för att det riktigt är något speciellt när det är ett sådant udda nummer men ändå, bara så att ni veeeet det!

Det måste vara jättejobbigt föresten att läsa det jag skriver just nu eftersom jag skriver helt såhäääääääääära. Men jag är trött och rastlös, och det är ju min blogg så jag skriver helt hur jag vill! Och för dem som vill läsa något intressant så sluta läsa nu jag kommer bara skriva en massa onödigt skit ändå.

Jag har fortfarande inte kommit fram till hur bankomaterna funkar, och jag orkar faktiskt inte googla. Jag ser liksom i mitt huvud att det kan sitta super smarta apor där från Japan som ba grubblar om tekniska saker och blir helt hysteriska när det kommer någon och ska ha ut pengar. Sen när man trycker in bankkortet så tittar dom bara att vafan är detta och bara råkar trycka in rätta summan pengar tillbaka till personen, sen tycker de att bankkortet är så fult så de skickar ut det igen :D Smart va?

Nej, men nu orkar jag faktiskt inte skriva sådant här onödigt skit..



Yellow!!
Fellow!
Marshmellow!

Window?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: