Cinderbloom

2011-06-04
14:44:43

Städa, städa, stääädaaa!! ;D

Haha, den där är ju bara så gullig! :)

 

Nu har jag städat i alla fall, mitt rum! Bytit lakan, dammtorkat, tvättat fönstrena, mublerat om lite osv.. Helt slut. Brukar bara städa en gång per halvår eller någonting egentligen, lite äckligt men... är man ung så tycker jag inte att man behöver städa hela tiden, faktiskt! :) Fint blev det i alla fall.

 

Har just ätit lunch också med mamma, hon gjorde spaghetti med köttbullar, någon god sallad och nått gott kladd till spaghettin :D yey!

 

Allting är typ klart inför imorgon, bara att jag måste ta en lång bastu-tur och skrubba ansiktet och hela kroppen, för imorgon måste jag se fin ut. Ska ta en massa bilder och skit och sen ska vi ta en enskild konfabild som kommer hamna uppe på väggen och alla som kommer hit kommer att se den... >.<

 

Sen måste jag köpa nagellack och måla naglarna... Mina ögonbryn måste också fixas de ser helt jävla hemska ut.. >.< Alltså nu blev jag bara på dåligt humör, t.o.m Neo irriterar mig... Baaaah!!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: