Cinderbloom

2011-06-28
20:04:38

Spring, spring!

Har varit ute och sprungit! Har just bastat osv nu. Sprang inte hela tiden, utan gick typ hälften av biten. Såhär intervaller typ. Men jag brukar ju inte motionera över huvudtaget mer än att gå och bajsa ibland så man kanske förstår att jag inte orkade springa så mycket. Sen gjorde jag lite situps och sådant när jag kom hem, magen är ju det jag helst vill bli av med, sen är det låren och rumpan, tycker min rumpa ser så hängig ut, som en såndär påse som man sitter på, you know? Sen är ju mina armar också helt förskräckliga, jätte feta när man har på sig någon klänning osv, alltid armarna som förstår och jag måste ha någon kofta och svetta ihjäl mig. Men annars så tycker jag om mina vader och ansikte :) Fötter och händer! Mina små öron och mina underarmar, så jag hatar ju inte min kropp :D Fast en sådan kropp som på bilden vill jag inte heller ha, hon såg för spänd ut på något sätt, fast hon spänner ju sig när hon springer såklart...

En sådan här kropp vill jag ha!

Inte för feta armar men inte heller för smala, magen har sitt lilla häng såsom låren, men man kan ändå känna sig bekväm i kroppen. Fast för det mesta handlar väl allting om självförtroende? Har man ett bra självförtroende och tycker att man är fin som man är brukar ju oftast människor tycka att man är fin, även fast man inte har världens smalaste kropp och största brösten i stan. Eller?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: