Cinderbloom

2011-06-08
19:19:44

Sängen, min älskling!
Har just hittat mig till min kära sig och bäddade såklart ner mig direkt i täckena, så skönt! Här får man ligga och fundera över dagen och alla dess händelser.
Jag har badat idag! För första gången, mamma badade minsann två gånger. Sen har vi grillat också, kött och ost med potatissallad, gööött! Nu känns det verkligen som att det är sommar, var så himla varmt ute på stan också, kom som en chock.

Har köpt ett datorfodral till min mac idag, kostade hela 300 spänn, hela nästan 300, fick lite rabatt bara för att jag är så bäst. Fast det var egentligen rea. Så det var väl bra... Sen har jag också slösat pengar på cigg, läsk och solarium fast det var himla skönt solväder ute, aja.. dum är man ju.

Hade tänkt att jag skulle ligga och prata med Neo nu i flera timmar och berätta allt roligt som har hänt idag, alltså det jag skrivit ner men han spelar nämligen, så jag får väl titta på Paradise hotel eller något. Tänkte faktiskt fråga honom om han vet var pengarna kommer till automaterna när man tar ut? Inte är det väl en massa pengar bakom automaten, då skulle ju alla bankrånare bara bomba automaten istället? Hur skickar man dit pengar då, genom rör under marken som kommer från banken? Konstigt det där.

 

Kanske är det en gubbe som sitter där bakom? :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: