Cinderbloom

2011-06-15
22:04:14

Samla spindlar

 

Sitter och funderar på om jag borde börja samla spindlar. Som ni kanske vet bor jag nu i det så kallade "spindelrummet" av vårat hus, och namnet säger väl vad jag menar. Det är fullt med spindlar här, bara idag har jag redan sett fyra, varav en som var stor och hade feta ben, aldrig sett en sådan förut. Jag dödade såklart alla med min spindel-mördar-sko!

Kanske det blir spindel-samlar-sko istället?

 

Har alltid varit jätterädd för spindlar, men ändå så ville jag flytta in i detta rum för det är det största rummet i huset och ligger så långt bort från mammas och pappas rum som man kan komma, alltså behöver jag inte bry mig om att vara tyst på kvällarna. Sen har jag en egen ytterdörr, dusch och bastu just bredvid osv. Toalett skulle dom kunna bygga lite närmare tycker jag, man måste ju igenom köket och allt.... x)

 

Usch nu känns det som att jag har spindlar som kryper runt på mig överallt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: