Cinderbloom

2011-06-22
22:27:56

Morsa?

Jag är morsa!

Enligt vad jag har fått höra på den senaste tiden? :S Två stycken "randoms", dvs personer som jag har spelat med förut och chattar med ibland för skojs skull på nätet, har sagt grattis till mig, och hört någonstans att jag fått barn. Wtf? xD Helt knäppt, lite läskigt. Förstår inte riktigt hur de kan höra någonting om mig när de bor typ någonstans i något annat land långt ifrån Sverige. Och sen hur de två har kunnat höra det när de två förmodligen också bor långt bort från varandra, helt knäppt.

Den mest logiska förklaringen till detta är nog att dessa två personer egentligen är samma person och bara håller på och skuumar, och sen har jag glömt att det var samma person. Det är lite svårt att hålla koll på alla dessa personer som man inte känner.

 

Jävla hundjävel som gnäller igen, förstår inte hans problem.. >.< Tror han ska gå med i Idol i år eller något.

 

Ja, randoms.

Många tycker att det är "lol" att hålla på och snacka med folk från andra länder som man aldrig träffat osv. Och visst har jag också varit "lol" angående det. När jag var tio t.ex och spelade ett spel online så brukade jag bli tillsammans med en massa olika personer i spelet, hade typ 20 pojkvänner eller något, haha xD Fast det förstår man väl på ett sätt, jag var ju bara tio år. Men det som jag tycker är kul, att de personer som jag blev tillsammans med var oftast i min ålder, och vissa var t.o.m äldre, typ 18-20 år gamla. Lite kul... Men det var kul! Och bara för att jag har snackat så mycket med folk från andra länder så har jag lärt mig engelska tidigt, i alla fall att skriva. Och sen har man fått lära sig en massa annat om andra länder, kulturer och sådant. Inte så mycket men en del! Lite olika ord på olika språk och allt möjligt, skitkul! Tycker faktiskt det är lite synd att jag inte håller på och spelar mer och "träffar" nytt folk från alla världens hörn.

 

För några år sedan satt jag och dagdrömde om att jag en dag skulle ta en roadtrip och hälsa på alla dessa människor som jag chattat med online. Då skulle jag ha fått resa runt hela världen, och det bästa att jag inte skulle ha behövt betala för hotell osv. Skulle ju ha varit hur roligt som helst! Men nu när man börjar tänka efter så kanske det inte är en lika bra idé ändå, man vet ju aldrig vilket sjukt folk det finns. Och skulle man våga fara hem till någon, och sova där, när man bara chattat med personen över nätet?

- Nej, tror inte det :D

Men en roadtrip runt hela världen skulle ju vara helt fantastiskt!

Hoppas att jag får chansen att göra det någongång.


Kommentarer:
#1: amelia

Duu jag tycker de är värsta skönt att snacka med okända folk, egentligen kan man ju säga vad som helst och de kan bara hänga på, de är så där spännande egentligen när man inte vet vem de är. GO FOR IT ;)

2011-06-23 @ 01:03:38
#2: Cinderbloom

Vad kul att du känner likadant! :D Det är ju som gratisterapi på nätet det där med att chatta! :D Haha.

2011-06-23 @ 19:15:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: