Cinderbloom

2011-06-16
12:05:44

Just vaknat

Har just vaknat, drömde att jag var hos Neo och vi ba myste hela tiden, åååh vill se honom nu! Skickade sms till honom att jag drömde om honom och han blev helt tokig :D Han saknar visst mig också.

 

Idag ska jag fara till körskolan om typ fem timmar, tänkte att man egentligen borde duscha före det men då kommer håret redan hinna bli halvsmutsigt till imorgon, fast det borde det ju inte göra så jag tar nog och duschar ändå. Eller så skiter jag i att duscha håret och bara lägger upp det och pannband på så ser man inte att det är smutsigt. Jävla duschande.

Åh jag vill somna om och fortsätta drömma om Neo... :( Men, men.. Om tre veckor så blir drömmen sann :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: