Cinderbloom

2011-06-03
16:38:29

Jävla skit...
Jag har fått jobb! Och jag som tänkte åka till Norge direkt efter skolavslutningen, men nej jag måste jobba >.< Och visst är jag ju ändå glad över att jag har fått jobb, det är mitt första jobb t.o.m men är så himla nervös nu också så vill inte ha jobbet! :( Och sen direkt efter min sista arbetsdag måste jag åka till min syster 10 timmar härifrån och vara där, sen direkt efter att jag är klar där måste jag komma tillbaka hem och vara här och då kan jag inte åka till Norge mer för att det blir helt onödigt dyrt att börja åka tillbaka... Åhh jävla skit >.<

Nå, jag kommer ju ha pengar sen efter att jag har jobbat så om jag är sugen kan jag ju ta dom pengarna och åka till Norge. Tror inte att morsan orkar börja betala så himla mycket, allting skulle ha gått bättre ifall inte jag skulle ha fått det där jävla jobbet.. >.> Sen skulle min kompis också söka samma jobb, man jobbar som två stycken alltid så jag hoppas verkligen att hon också har fått jobbet så att vi kan jobba tillsammans.

Jag skrev också nå skit på jobbansökan att jag är väldigt uttåtriktad och vill lära mig nya saker, jag är helt tvärtom, vafan skrev jag ens sådär för? jag hatar nya saker för att jag tycker det är så himla läskigt och jag snackar knappast med folk jag inte känner... Jävlaaa skkiiittt, vill bara gråta och dö just nu, ett tag...! :(

 

damp..


Kommentarer:
#1: M

vart har du fått jobb? :D

2011-06-03 @ 18:54:18
#2: Cinderbloom

Från typ kommunen, på någon teaterförening på folkets hus :)

2011-06-03 @ 23:58:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: