Cinderbloom

2011-06-23
20:59:20

Inför midsommar

I år tänkte jag bara vara hemma hela midsommar helgen, men det verkar inte bli så. Jag och mamma hade planer på att åka till mormor och en sväng till stugan, men det ser ut som att det inte heller blir av. Sedan så är det typ bara jag och mamma hemma så jag orkar nog inte själv heller vara hemma och fira midsommar.
Så jag bestämde mig idag att jag ska ut och festa imorgon istället! :D Får försöka göra någon deal med antingen brorsan eller någon av föräldrarna att de får hämta mig imorgon på natten, orkar inte sova i stan i alla fall och sen kommer jag antagligen inte orka festa lika länge som alla andra heller.

Det blir nog att fara hem till en av Neos kompisar där några andra utav hans vänner också kommer vara. Har inte träffat dem på länge, brukar egentligen inte hänga med dem så mycket när jag inte är med Neo. Mina gamla klasskompisar som jag aldrig riktigt pratade med under tre år kommer också att vara där tror jag. Ska ändå bli kul på ett sätt att de ska vara där för då får de som se hur jag är, var ju aldrig i skolan så ingen i klassen hade riktigt chansen att lära känna mig.

Sen så betedde jag mig som en total idiot alltid när jag var i skolan, hoppas de får en annan uppfattning om mig nu. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: