Cinderbloom

2011-06-24
10:44:45

Hungrig

Börjar känna mig lite hungrig, jag har nu varit snart 20 timmar utan att käka ;D Tänkte att jag håller mig till lunch i alla fall. Fast ändå så känner jag mig inte sådär jättehungrig att man bara måste äta någonting, så det är väl bra. Och nej jag ska inte skaffa mig anorexia eller något sådant, jag är för matvrak för att ens kunna få det.

Om ett tag ska jag och mamma till stan, hon skulle handla något sen skulle vi plocka upp Monica som kommer och äter lite midsommarlunch hemma hos oss :) Sen ska jag börja fixa mig, ta med mig en massa kläder hem till Mia och sen ska hon hjälpa mig hitta någonting fint! :D Sen ska vi typ gå i en halvtimme, möjligen i högklackat, och sen kan vi börja festa! Ska försöka att inte ta på mig högklackat idag då, fast jag skulle ändå vela ha!! Var så länge sen jag hade det sist, säkert förra sommaren, och då hade jag det typ en dag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: