Cinderbloom

2011-06-11
14:57:00

Hej!
Har inte orkat blogga nu på några dagar, så nu får jag väl ta igen alla inlägg som skulle ha kommit upp under de dagarna. Jag har fyllt 16 år, gjorde inget speciellt, hände med Mia på stan och på kvällen var jag och åt på en resturang, vietnetisk, stavas det så? Åt i alla fall anka för första gången, smakade väl inget speciellt.

Igår och idag har jag bara solat som en tok, kom just in nu efter att ha solat i fem timmar, är helt röd. Dock så solade jag bara framsidan, dum som jag är :D Så jag ser lite knäpp ut nu. Tänkte att jag skulle ha pratat med Neo nu på msn men han är inte inne? Det är väl bara bra ändå att han inte sitter framför datorn hela tiden.
Under tiden som jag har legat ute så har jag sett två spindel, en var skitstor och jag slängde iväg hela filten och den andra var lite mindre och gick på mig så jag dödade den. Sen var det någon skitstor myra också som kröp på mig, och mygg? Mitt på ljusa dan! Katterna kom också och hälsade båda två.

Igår var jag med Monica ute med en robåt, vi tog en öl och lyssnade på Whiskey Lullaby, värsta feeling!
För er som inte har hört den så lägger jag in en video hit, själva låten börjar dock nångång vid 2.30 eller något.

 

Skönt var det, brorsan blev dock orolig för mig för jag körde med moppen dit till stranden, och eftersom jag tog två öl så kom han och hämtade moppen och lämnade cykeln till mig, gulligt var det ju :) Men nog skulle jag hellre ha tagit moppen hem så lat som jag är :D

 

Ååååhh hela min kropp bara brinner...! Och jag har solat med solkräm, fast den var bara skyddsfaktor 10. Ska nog fara och bada idag igen sen när morsan kommer hem om ca två timmar, yeey.

Näck kan man ju inte bada på dagen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: