Cinderbloom

2011-06-12
12:25:37

Brännskadad... >.<

 

Svider i hela kroppen, benen, magen, pannan. Har t.o.m fått såna där vita ringar runt ögonen för jag solade med solbrillor, tycker det är så jobbigt att vara i solen utan brillor, man blir ju blind.

 

Drömde inatt att jag körde runt med våran bil, och jag var full så jag körde in i en snöhög och kom knappt ut ur bilen. Sen när jag skulle dra upp bilen så hade den förvandlats till min mac-dator för att man skulle kunna bära med sig bilen hela tiden. Sen kom pappa och hämtade mig, weird.. xD

 

Har väl inte så himla mycket att skriva om just nu, har spelat sims typ hela morgonen, orkar inte göra något speciellt. Jag och mamma skulle egentligen ha dragit iväg på spa idag men äh, ingen orkar.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: