Cinderbloom

2011-06-30
22:10:04

Bränd igen

Lyckades bränna mig idag igen, men bara ansiktet och halsen, typ halva ansiktet och halva halsen. Låg och läste en bok med huvudet på sidan med solbrillor så det är helt vitt runt ögonen också, tänkte inte på att solen bara var på halva ansiktet, lyckat. Och så kommer Neo också hem imorgon och så ser jag ut som ungefär på bilden. Skitnajs!

 

Var och jobbade idag, det var en konsert där vi sålde T-shirtar och sedan sålde vi lite CD-skivor av bandet som spelade. Fick bara sålt en T-shirt, men fem skivor. Var tjorv med T-shirtarna, några storlekar fattades och färger så det var inte ett så stort urval, det går säkert bättre imorgon då vi ska stå på torget och sälja T-shirtar när det är något band som spelar ute. Får ta på mig solbrillor och keps för att skydda ansiktet från solen.. Sen vet jag inte vad jag ska ha för kläder på mig heller, vill ta på mig strumbyxor och någon gullig klänning för Neo kommer ju och hämtar mig sen men man kan ju inte ha en T-shirt på klänningen, vilket vi måste ha när vi står och säljer dem. Aja, får se imorgon hur det blir.

 

Har också läst ut två böcker idag! Väktarens hemlighet och Eskort, Eskort var faktiskt rätt så bra men jag blev lite missnöjd över slutet, och sen var det en så kort bok, hann läsa ut den på några timmar.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: