Cinderbloom

2011-06-28
16:52:02

Böcker

Ligger i sängen och surfar, och pratar med Neo genom ett program som heter mumble. Har typ precis kommit hem, har varit hemma hos Mia ett tag efter jobbet, hade en helt chill abretsdag, tre timmars lunch osv... haha.

Har lånat fem böcker idag, helt sjukt. Men jag tänkte att jag kommer ändå läsa mycket sen där i Norge när Neo jobbar osv, för jag kommer vara ensam där alltid till tre-fyra tiden så. Bara för skojsskull så kan jag ju dela med mig av böckerna som jag lånat.. ;)

 

Först lånade jag denna, Väktarens mardröm av Joseph Delaney. Började läsa första boken av denna serie för ett tag sen, så den känns lite löjlig just nu men jag bara måste läsa den här, det är den sista boken, den sjunde. Faktiskt rätt så bra böcker, om man nu kan läsa fantasy-böcker.

 

Eskort, skriven av Chirstina Wahldén. Har läst en bok som hon skrivit tidigare, Till Salu om jag minns helt rätt. Den var skitbra. Mia sa att den här var bra så jag tänkte what the hell..

 

Sanningen om Alice, av Rebecca James. Tyckte den verkade helt ok men vet inte om jag egentligen kommer att tycka om den, får väl ge den en chans.

 

Ur ur mörkret, av Linda Caine och Robin Royston. Verkar vara en helt ok bok, sen handlar det om lite äldre människor med familj så det blir lite anorlunda, oftast läser man ju böcker om ungdomar, barn eller vuxna singlar.

 

Ful, skriven av Scott Westerfeld. Tror faktiskt att denna bok suger.. Men vem vet? Det kanske visar sig att det blir den bästa bok jag någonsin läst. Orkade inte bry mig om vad jag tar för böcker egentligen.

 

Så det var det, tror ni att jag kommer hinna läsa alla dessa fem böcker under en månad? Med tanke på att de två sista böckerna är rätt så tjocka också... Får göra mitt bästa! :)


Kommentarer:
#1: Anonym

Ful är faktiskt bra ;)



/Någon som inte besökt din blogg på länge och därmed kommenterar ett inlägg så långt bak ;)

2011-07-11 @ 17:22:47

Haha :D Är den det? Då både jag kanske börja läsa den! :D

2011-07-12 @ 12:24:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: