Cinderbloom

2011-06-15
22:19:37

Bloggbesattdag
Har nog en bloggbesattdag idag, har redan skrivit fem inlägg. Har inte orkat blogga på jättelänge, har inte haft någonting att blogga om eller tid eller ork. Nog för att det inte är så himla jobbigt att bara knappra på några knappar och klicka runt.

När jag sökte efter en sko på google som passar som spindelmördarsko så fastnade jag framför en massa high heels, skulle vela fylla hela rummet med högklackade skor, nog för att jag sällan går i såna. Jag har två par och jag har använt dem typ en gång, det blir aldrig av bara. Sen någongång ska jag börja gå runt i högklackat vardagligen också.

 

Äh, nu blev jag plötsligt deppig.

Deppaaaaaa! -Hey Johny Depp!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: