Cinderbloom

2011-06-04
16:31:55

Baah!
Har suttit och tränat på låtarna som vi ska sjunga på konfirmationen imorgon, när jag spelar gitarr och sjunger samtidigt så sjunger jag antingen för högt eller för lågt och sen när jag sjunger med på youtube i någon karaoke version så sjunger jag i alla fall helt okej tonläge men jag sjunger för fake! Åhhh... Så nu ger jag faktiskt upp!
Det får gå som det går och jag skiter i om inte jag kan sjunga, det är ju inte som att jag har valt att jag ska stå där framme och sjunga. Man blir ju fan tvingad till det, och då kan ju inte folk förvänta sig att alla ska låta som värsta Madonna.

Snart ska jag gå och basta, skrubba fötter, måla fötter, skrubba ansikte, skrubba hårbotten... Riva ut hår från ansiktet, trycka bomull i öronen.. ja, ni fattar..


Det är ju skitkul att skrubba ansiktet, eller hur? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: