Cinderbloom

2011-07-16
20:55:30

Stenar och bakis.

Vaknade just precis, både jag och Neo lyckades somna efter maten och sov nästan två timmar. Har varit en väldigt varm, bakis och trött dag. Vaknade på morgonen någongång väldigt tidigit och kunde inte somna  om, rullade runt i sängen och sprang fram och tillbaka till toaletten i typ två timmar. Sen har vi varit ute på stan på uteservering och ätit världens godaste och största pizza, muums! Neo och hans brorsor tog en öl... Själv tog jag mig ett iskallt glas sprite som jag slår vad om att var godare eftersom Neo också snodde någon klunk ;)

 

Nu tänkte vi börja se på någon film, någon animerad om något levande slott eller något i den stilen. Den filmen hade tydligen fått 8.1 på imdb.com av 10 möjliga, ganska hyfsat om man jämnför med t.ex Titanic som har fått 7.4.

 

Annars då? Igår var jag skitsur på Neo typ hela kvällen men minnet försvann delvis såsom surheten och jag somnade direkt vi la oss i sängen. Igår var även jag och Neos brorsa ute och hämtade ett stenblock som vi tog in till Neo, som en triumf för hans spelande. (I spelet han spelar springer han runt och plockar sten..).

 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: