Cinderbloom

2011-07-26
23:27:22

Snart sova!

Ska väl snart börja sova, ligger i sängen och morsan började redan sova. Om ni inte visste det så sover jag nu för tiden med mamma! Fast det är bara tillfälligt nu när huset är fullt och min säng så stoor :)

Neo ville prata med mig idag men jag pallade inte, rummet var fullt med folk, ungarna spelade elgitarr bakom mig och jag spelade sims och var bara allmänt slut. Har inte orkat göra så mycket över huvudtaget nu på senaste tiden, orkar inte anstränga mig, fast ändå känns det som att jag alltid har något att göra hela tiden, vilket jag oftast har. Men det blir väl lätt så när familjen kommer hem, man måste offra allt annat så att man har tid för dem, samtidigt som man egentligen känner att man kanske inte orkar just då.

 

Igår sov jag över hos Monica, vi var ute hon och jag och Mia ganska så sent på natten. Bara satt och snacka skit, jätte härligt.

 

Saknar Neo..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: